Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2008, 15:39   #203
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
U bent er ook zo ene die allerlei beweringen doet en dan wanneer gevraagd voor fysiek bewijs begint te zeveren over "geheim", "complot" en "censuur".
Neen mijn beste ik vraag of u durft buiten te komen en dingen te doen die ik voorstelde uiteraard niet. En dat van bousakla dat kan je haar persoonlijk vragen. Uiteraard zal u dit niet doenwant de waarheid wil u niet weten. Over lier de extremistische moslimschepenen daar hebben hun kinderen verboden om met de autochtone kinderen te spelenwegens euh te ongelovig. Ze hebben de vrouwendag extreem islamitisch gemaakt. Zodat geen enkele vrouw nog kan integreren in de gemeenschap. Wil u bewijzen zoek ze zelf op via google. De moslimextremistiosche schepenen hebben gevraag om aprta zwemuren voor de moslimas immers integreren mogen ze niet. Naast die aparte zwemuren moest het cafetaria worden afgeplakt en geen mannelijke redders. Ook vrouwelijke ongelovigen niet toegelaten. Met het integratie geld hebben ze berbertenten en moskee bezoeken gedaan. Dus integratie helemaal geen natuurlijk niet dat is ook tegen de jihad en koran. assimileren en niet integreren is de boodschap van een goede moslim anders zijn ze afvallig. De moslimgemeenschap mag metsubsidies van lier een verenging opstarten helaas de autochtone bevolking heeft geen recht op deze subsidies. Wil u meer van deze extremistische schepenen weten kom dan zelf naar de gemeenteraad. oordeel zelf... als de islam en de poco cultuur u nog niet blind hebben gemaakt.

Laatst gewijzigd door shaddy : 28 oktober 2008 om 15:55.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden