Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2008, 10:55   #196
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Los van de gehele discussie, want daar gaan we toch niet uitkomen. (Dus neen, dit is geen 'argument' ofzo.)

Hoe voelt dat om zo op macht te kicken?

Als ge het ziet in termen van "macht waarop eventueel gekikt kan worden", dan is het antwoord: ik kik er evenveel op als jij vroeger kikte om op mijn werkplek vuie rook in mijn longen te blazen.

Als ge het ziet in termen van demokratie: tsja wie kikt erop dat een wet gestemd wordt in het parlement doordat een meerderheid ervoor is ...????

Als ge het ziet in termen van volkgezondheid: we gaan het eens vragen aan een geneesheer-kankerspesialist hoe hij/zij zich voelt als de preventie die hij wenst er effektief doorkomt ....
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden