Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
Inderdaad goed bezig! Ik ken een bevriend politieman die de vluchten begeleidt (op eigen aanvraag, naar het schijnt oversteeg de vraag tot begeleiding ruimschoots het aanbod  ): vooral de "ontvangst" in het thuisland schijnt hartelijk te zijn. Van het moment dat de gerepatrieerden nog maar het tarmac van hun thuisland betreden, worden ze direct met de matrak "gekalmeerd", dit tot hilariteit van onze politiemensen die er nog geen vinger mogen naar uitsteken tijdens de vlucht...

|
Citaat:
Ik lach er inderdaad mee, net als iedereen wie ik het vertel! Loontje komt om zijn boontje is de reactie.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
Niet te vroeg juichen he , wacht tot vlieger terug is en kijk goed na of die leeg is.Gaat mss om uitwisseling en brengen ze er ergere mee terug dan ze hebben weggebracht.
|
Den dezen kan zelfs nog nie deftig schrijven...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
Weet ge wat dat vreemd volk hier kan overnemen , De lege mijnen , dan kunnen we ze nog dichtgooien als ze erin zitten .
|
Citaat:
Ja inderdaad een groot containerschip en liefst uitvaren met de boegdeuren open...
|
Zieke mensen die extreem-rechtsen.
Ik begrijp niet wat er amuzant is aan de miserie van andere mensen. Wat ik helemaal niet begrijp is hoe je grappen kan maken over het massaal uitmoorden van deze mensen!
Is dit de ware aard van de Vlaams-Blokker?