Los bericht bekijken
Oud 3 november 2008, 21:40   #10
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Zijn argumentatie is genuanceerder dan jij denkt, Vercetti.
dikke zever.
Mijn dochter leeft ondertussen in London.

Met vorige kerstmis moest de uitbundige kerstverlichting in Oxford Street al gehalveerd worden om de anders-culturelen niet voor de borst te stoten. (ma, geloof het of niet, maar in ons onooglijk dorp is onze statiestraat mooier verlicht dan deze ooit-beroemde straat in London).
Na het vorige Suikerfeest kreeg ik van mijn nochtans weldegelijk politiek correct opgevoede spruit een tirade te horen dat ze het nu wel al welletjes vond, want niet alleen had ze de uitbundige kerstverlichting van Oxfordstreet moeten missen, maar werden nu alle Londenaars "vergast" (pun intended) op een reusachtig METERSHOOG bord waarop stond dat ze zooooooo bedankt waren om de moslims hun suikerfeest te laten vieren! thank you soooooo hooooooooooooooooo hooooooooo hooooooooo hoooooooooooooooo very very much! metersbreed en metershoog! maar geen kerstboom meer te zien! laat staan nog een kerstboomlampeke! en dat in het land waar de bakermat van de kelten is blijven bestaan! in-in-in triest!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 november 2008 om 21:43.
circe is offline   Met citaat antwoorden