Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2004, 17:12   #56
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddox
Maar kom, het oude testament is niet beter. En het nieuwe testament, da's een herschrijving van een herdruk,van een aangepaste versie, van een romanstijl verhaal.

Eneuh Kitten, een beetje respect voor de vrije meningsuiting. Het is hier nog netjes.Dus gelieve je vloerpizza effe op te ruimen.
Ja, Kitten, zo zie je maar hoe Babeth moet luisteren..

in het NT staan ook nog vieze dinges anders...Ananias bvb..
Wat heb ik daar nu mee te maken ? En dan nog wel in een kompleet vermangelde zin.

Maar als het je interesseert Filosoof: zowel Maddox als ik houden van een goede discussie en als je echt wilt genieten moet je eens een discussie bijwonen met mijn moeder. (Die heeft het nog van een Jezuïet geleerd...) Godsdienst is een van de onderwerpen waar we graag over doorbomen en ik weet er wel het één en ander over te zeggen (cursussen gehad, de Boeken gelezen, dat soort pret...) dus kan het soms urenlang doorgaan als we willen. Jammer dat een internetforum er te langzaam voor is. Ik hou van een geanimeerde discussie vol vuur en passie en met een flink kruisvuur van woord en wederwoord.