Los bericht bekijken
Oud 8 november 2008, 13:51   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Hoe is dat falliet? Leg dat eens uit dan?
Dat is presies wat uitgelegd staat in het krantenartikel, dat ik niet alleen gelinkt heb voor jouw konfort, maar zelfs geknipt en geplakt in een kwoot.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
En dan als de coffeeshops sluiten wordt er geen wiet meer verkocht?
Heb ik dat ergens gezegd?

Ik peins: hoe meer drugswinkels (in een koffiesjop wordt naar mijn boerenverstand koffie verkocht ....) er zijn, hoe gemakkelijker je aan je drugs geraakt ... en hoe gemakkelijker je aan de drugs geraakt. Als ge de nuanse doorhebt ...
en hoe minder drugswinkels ... hoe minder ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Miljoenen mensen die zich terug in de ilegaliteit moeten bewegen, hoe precies is dat beter dan? Of denk je echt dat mensen nu gaan stoppen misschien?
Ik , en nu stilaan de Hollanders ook, geloven dat het alleszins beter is dat het zeer duidelijk is: illegale drugs zijn illegaal. (waarom, dat is een aparte draad waard).
Een onduidelijk gedoogbeleid geeft een uiterst floe sinjaal. Een gedoogbeleid is slechter dan een pure legalisatie.
Maar de boodschap dat drugs zo nadelig zijn voor de maatschappij, dat die drugs en al wat errond hangt, illegaal (dus strafbaar ...) zijn is voor mij het beste beleid.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden