Los bericht bekijken
Oud 11 november 2008, 15:12   #13
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Even een thread recupereren voor mijn computerprobleem:

Thuis hebben we draadloos internet via een router. Een gezinslid heeft een nieuwe laptop gekocht en kon daar niet mee op dit draadloos internet omdat het wachtwoord niet meer leek te werken (waarschijnlijk gewoon verkeerde code ingegeven gezien die op een nieuwe laptop niet standaard is opgeslagen...). Zijn oplossing was de draadloze router resetten. Het resultaat is dat niemand nu nog op het internet kan ...

Ik ben al in de website van de router proberen te geraken maar daar is blijkbaar een wachtwoord en gebruikersnaam voor nodig. Gezien iemand anders dat hier ooit geïnstalleerd heeft en niemand thuis van iets weet zitten we met een probleem...

Iemand een oplossing?

Merci!!
misschien moet ge de software in de router (firmware) eens opnieuw installeren, of upgraden. Ik denk wel dat er op de site van het routermerk de benodigde firmware staat, en instructies hoe ge dat moet doen.

allesins, die paswoorden voor internet vind ik toch maar ingewikkeld. En tis dat hier niet meteen mensen ons internet gaan komen aftappen ofzo.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden