Los bericht bekijken
Oud 11 november 2008, 16:48   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard Bedrijven maken de mens en de staat kapot - 10 miljard euro fiscale fraude per jaar

Ons land is een paradijs voor liberale gangsters.
  • -De fiscale fraude in ons land bedraagt minimaal 10 miljard euro per jaar.
  • -Deze zelfstandigen en vennootschappen stelen 1000 euro per jaar van elke Belg, babies en kinderen inbegrepen; van u en mij. (Wanneer we enkel de actieve bevolking in rekening nemen, stelen liberale gangsters gemiddeld 1500 euro van elke Belg, elk jaar opnieuw.)
  • -21% van ons Bruto Nationaal Product bestaat uit zwarte activiteiten, illegale praktijken door bedrijven en zelfstandigen
  • -Zelfstandigen liegen, pikken, roven en stelen zoveel ze kunnen van u en mij, en toch worden ze niet gecontroleerd: het duurt gemiddeld 100 jaar voor elke zelfstandige in ons land één keer gecontroleerd wordt. Welkom in Absurdistan.
  • -Vennootschappen stelen, liegen, pikken, bedriegen: het duurt 40 jaar voor elke vennootschap één keer gecontroleerd wordt. Welkom in Absurdistan.
Uiteraard is dit probleem van het liberale banditisme het grootste structurele probleem dat ons land kent.

Bon, aangezien de liberale gangsters dus niks anders doen dan stelen en plunderen, en aangezien de controle niet werkt, moeten we misschien toch aan zwaardere straffen beginnen denken.

Ik pik het niet dat ik mij in het zweet werk, terwijl mijn baas, die niet werkt, nog eens minstens elk jaar 1500 euro uit mijn zakken pikt.

Gewone vrijheidsberoving is wellicht niet voldoende om deze liberale gangsters in te tomen. Er moeten misschien zwaardere afschrikkingsmiddelen worden ingezet. In China bestaat voor deze criminelen de doodstraf (blinddoek, executie, put in). Dat vind ik wat radicaal. Misschien is er een tussenweg (bijvoorbeeld enkel een kogel in de knieschijf?)

Laatst gewijzigd door C2C : 11 november 2008 om 16:51.
C2C is offline   Met citaat antwoorden