Los bericht bekijken
Oud 11 november 2008, 18:17   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
't Wordt een beetje onozel hé schoofzak: ge hebt hier maandenlang de verdediging van leterme op u genomen, nu ge, anderhalf jaar na de anderen, ook ingezien hebt dat het ne "kazakkendraaier" is verwijst ge hem naar de guillotine en kakelt ge vrolijk verder.

Exact zoals cdnv nu doet met de nva, ge zijt dus geen haar beter!

Noorman
Ga maar gauw voor een ander hol gaan keffen.

Ik ben al lang aanhanger van en stemmer op destijds de vu, en nu van de nva.

Aanvankelijk stond ik wantrouwig tegenover een kartel met de tsjeven, maar ik heb het Weverke gelijk moeten geven: voor de allereerste keer een kartel tussen een machtspartij en een separatistische partij, zelfs al was het kartelprogramma beperkter.

Leterme heeft het been lang stijf gehouden; niemand heeft het hem ooit voorgedaan.

Maar uiteindelijk heeft hij smadelijk gekapituleerd. Na het verslag van de drie versleten musketiers, had hij zijn ontslag moeten herbevestigen, en het land verder regeren op interimaire wijze; zodat ondertussen de roi de Laeken een Waalse formateur kon zoeken ....

Op die lijn heb ik altijd gestaan; van die lijn zal ik niet afwijken.

Wat gij hier ook moogt komen uit uw vuile botten slagen !!
Fantasasierijk manneke.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden