Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ok dan, mensen die in't school geen statistieken hebben gehad kunnen geen inschatting maken van groter of kleinere risico's!!!!! LOl
Veel succes met je statistieken kerel.
|
Daar ging het ook helemaal niet over. Jij beweerde dat het risico groter is wanneer je een Marokkaan in dienst neemt. Dat heeft niets te maken met het inschatten van risico's, dat heeft te maken met het beoordelen van iemand aan de hand van verkeerde gegevens. Jij kan met andere woorden niet inschatten of een individu meer kans heeft op crimineel gedrag dan een ander individu.
|
Indien het % van aantal vreemdelingen die criminele feiten plegen meer dan 2x groter is dan bij de allochtonen dan heeft dat wel degelijk te maken met een groter risico! Wat is dat nu. Dit zijn geen verkeerde gegevens. Ik kan inderdaad niet met zekerheid zeggen of het een crimineel is of niet maar ik kan mijn eigen risico wel degelijk naar beneden halen. Indien jij zoveel statistieken hebt gehad in't school twijfel ik toch wel of je 2 minuten hebt opgelet hoor.
Indien men sneller rijd heeft men dan volgens jou ook niet meer kans op een ongeluk?