Citaat:
Het vlaams belang laat wel degelijk zijn leden in de steek, zij hebben aangkondigd zelf een vakbond op te richten, en volgens marie-rooske komt die er niet, omdat ze dan hetzelfde zouden moeten doen als wat ze bekampen. Dus wie nog gelooft dat het VB met open visier zegt dat ze niet tegen vakbonden zijn, moet op zijn hoede zijn.
De reden ligt elders en dat weet je best. of dacht je misschien dat Marie-roose niet wist wat een vakbond is misschien? Zelfs als ze dat niet wist, dan nog prijkt de vraag waarom ze er dan zo tegen zou zijn. Uw redeneren schotst en botst van langs alle kanten. En dat omdat u van een verkeerde veronderstelling vertrekt. Namelijk dat het Vlaams Belang zou discrimineren wat onjuist is.
IK weet wat ik op TV gehoord heb, samen met waarschijnlijk duizenden anderen. Marierose zei dat ze het niet willen doen, omdat ze dan net hetzelfde zouden doen wat ze anderen vewijten. En dit is dus in complete tegenspraak met haar vroegere uitlatingen waar ze zei dat het VB wel een eigen vakbond zou oprichten.
Ze hadden blijbaar enkel de keuze om hun leden te verdedigen zoals de andere vakbonden dat doen of aan de kant blijven staan en roepen naar de anderen. In hun best traditie hebben ze gekozen voor het laatste dat doen ze al jaren zo. Dat je dat als trouwe partijslaaf moeilijk kan slikken kan ik best begijpen. maar je reactie naar mij toe is er over, en bewijst alleen maar dat je blindelings en zonder enige vorm van kritiek achter een partij blift staan die u laat vallen als het erop aan komt..
Laatst gewijzigd door spherelike : 14 november 2008 om 22:27.
|