Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Vreemd. Ben jaren naar de Decascoop (onderdeel van de Kinepolis groep) geweest in Gent en kreeg nooit een plaats toegewezen. Is dat iets nieuw?
|
relatief nieuw, toch al een paar jaar denk ik. Maar mss geldt dit niet voor decascoop. Hoe dan ook, als er lege plaatsen zijn kun je nog steeds van plaats veranderen natuurlijk.
Citaat:
Dat vind ik maar goed ook. Het is klote als je een stuk film moet missen omdat je naar het toilet moet, een sigaretje wil roken, etc...
|
Voor kinderen is dat misschien goed. Maar als je echt van films houdt en aan het opgaan bent in een film is zo'n plotse onderbreking echt vervelend. Die pauze is er enkel omdat ze hopen dat je uw popcorn gaat bijvullen. Als je naar buiten zou kunnen om te roken zou dat natuurlijk wel leuk zijn maar je kunt daar bij mijn weten nergens roken.
Citaat:
Je bent niet verplicht popcorn te eten in de bioscoop, he. Ik neem aan dat je thuis ook niet heelder dagen met popcorn achter de tv zit.
En tja... ga eens naar een groot concert en bestel je daar een broodje of andere snack...
|
Mja de Metropolis in antwerpen is gewoon nogal afgelegen, er is geen nachtwinkel of supermarkt in de buurt. Maar je kunt idd gewoon iets van thuis meenemen of niet meenemen.
Citaat:
Hoeveel vraagt de toiletmadam intussen?
Je kan evenzeer klagen dat je bewust alle dagen naar VTM kijkt en amper cultseries of cultureel hoogstaande dingen te zien krijgt. Kinepolis is een groots opgezet cinemacomplex voor "het grote publiek". Voor hen tellen enkel de inkomsten. Maar er zijn nog kleinere bioscopen die wel het fijnere werk durven tonen hoor. Je hebt "Studio" in Leuven die het erg goed doet hoewel er op 10 minuten wandelen een Kinepolis-filiaal is. Je hebt de "Cartoon's" in Antwerpen. En ik neem aan dat er nog tal van andere kleinere cinema's zijn, maar ik ben geen kenner. Ik ga amper naar de cinema.
|
Dat is waar. Gelukkig
Citaat:
Je kan de zaal betreden als de reclame al gedaan is.
|
Idd, als je kunt inschatten hoe lang de reclame telkens duurt kom je gewoon binnen tijdens het laatste spotje.