Discussie: Wat zijn markten?
Los bericht bekijken
Oud 16 november 2008, 13:33   #52
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Ik doe werk in de privé sector waar mensen me vrijwillig voor betalen. Ik wens datzelfde voor de overheid (inclusief de politieke partijen erin).
Ik heb dat gelezen, ik vroeg enkel wat voor werk je dan doet, gewoon uit interesse. Je moet niet altijd zo achterdochtig zijn.
Citaat:
Hoezo ik politieke partij oprichten? Wat bazel je toch? Ik ben geen 'dwangmatige oen' zoals jij hoor!
Ga je dan een briefje schrijven aan de overheid met de beleefde vraag zich te ontbinden en ons met rust te laten? Ik vind je idee wel super maar hoe realiseren, dat is m’n vraag.
Citaat:
Koper en verkoper kunnen in een vrije markt toch ongehinderd door overheden hun gezond verstand gebruiken?
Kan je deze zin iets nader toelichten, begrijp niet goed waar je op zinspeelt met ‘door overheden’.
Citaat:
Waarom blijf je als een idiote papegaai dezelfde vragen stellen en dus dezelfde antwoorden krijgen? Geen probleem hoor! Degene die tarwe zaait heeft het recht die tarwe te oogsten. Niemand anders. Nogal wiedes! Tenzij je een diefachtige mentaliteit hebt, MIS?
Ik vroeg enkel of die vrije keuze ook impliceert dat er een vrije keuze bestaat om zelf overheden op te richten en op die manier mensen te bedriegen? Een ja of neen is dan genoeg als antwoord, alvast dank.
MIS is offline   Met citaat antwoorden