Los bericht bekijken
Oud 17 november 2008, 21:06   #105
system
Banneling

Standaard

[quote=Fieseler;3807331]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

Gaat ge weer hetzelfde spelleke spelen Sys?
Ik hoef de geschriften van DeCroo helemaal niet te lezen om te weten dat hij misbruik maakt van het mediamonopolie van de regimepers.

Ik hoef hem helemaal niet gelezen te hebben om te weten dat gelijkaardige boeken van andersdenkenden helemaal niet worden gepromoot op de regimezelder.

Ik zou nu naar uw niveau kunnen afdalen en vragen of gij de geschriften van Annemans en Vanhoutem hebt gelezen maar dat zou intellectueel al even oneerlijk zijn.
Neen maar, hoe kunt u nu kritiek (let wel: onderlegde kritiek) hebben op een geschrift dat u niet gelezen hebt. Ik heb ook geen kritiek op mogelijke geschriften van Annemans. Ik heb niets van Annemans gelezen. Dus ik kan mij het recht ook niet toeëigenen kritiek te hebben op een geschrift van Annemans. Kwestie van intellectueel eerlijk te blijven. Welnu, wees u dat nu ook eens. Lees eerst dat 'pamflet'. En kom dan af met uw kritiek. Dat is toch zeer redelijk wat ik hier stel. U bent gewoon pamflettair bezig: u veegt de vloer aan met iets waar u niets van afweet, want u hebt niets van Decroo gelezen.

Als u op die manier alle dingen benadert...

Laatst gewijzigd door system : 17 november 2008 om 21:22.
system is offline   Met citaat antwoorden