Zo, men heeft dan enkele zware overtredingen terug gewoon gemaakt. Is het leed geleden Mr. Anciaux? ik vrees van niet?! U hebt het verkeersbeleid voor tientallen jaren ongeloofwaardig gemaakt. Geen enkele politicus van welke partij ook, zal nog ernstig genomen worden wanneer hij één of ander verkeersgebeuren ongeoorloofd acht en de nodige boete erbij instelt. Steeds zal men te horen krijgen dat men weer zo'n boete heeft uitgevonden die geld in de lade moet brengen. Deze mensen, die dit nu meemaken kan je nooit in hun leven nog overtuigen van een ernstig verkeersbeleid. Dat vind ik nu jammer, dat door uw schuld elke politieker die het inderdaad goed meent, beschouwt gaat worden als een dief. De mensen voelen zich toch bestolen, nietwaar Mr. Anciaux?... niet gepest, ... maar echt wel "bestolen". En ... is stelen niet erger dan pesten???!!! De bestaande verkeersregels waren goed. Er moest enkel meer controle zijn. Jij moest zonodig U gaan profileren. Fietsersbonden, voetgangersbonden en allerhande groene en progressieve bonden leverden U het nodige fanatieke ideeëngoed. Ik geef toe , je hebt je geprofileerd. En hoe ???? Stunt of liever ... stuntel nog wat verder, je bent nu toch goed bezig samen met je vriend Robert (euhhhhh ... Steve), ik kon even niet op zijn artiestennaam komen, Sorry. Hoe de kiezer er over denkt zal op 13 juni geweten zijn.