Los bericht bekijken
Oud 22 november 2008, 15:53   #4
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Islamisten willen Somalische piraten bestrijden

MOGADISHU - De radicale groep die de islamitische opstand in Somalië aanvoert, Al-Sahab, heeft vrijdag gezegd de strijd te zullen aanbinden met de piraten die een Saudische olietanker hebben gekaapt.

Schepen van islamitische landen mogen niet worden gekaapt, zei woordvoerder Abdelghafar Musa. Hij zei te spreken namens alle islamitische strijders in Somalië. svh
vandaag DS online

De titel lezend dacht ik: het goede mag ook eens in de krant komen!
Bij nader inzicht gaat het erom dat enkel "schepen van islamitische landen niet mogen gekaapt worden".
De rest kan die bende zandvreters niet schelen. De schepen van de ongelovige honden, hoe meer hoe beter?
En onze multiculmeute alhier ons maar elke dag proberen te brainwashen hoe wij ons tegenover hen moeten gedragen, hoe wij ze moeten opvangen, bepamperen, ons aanpassen en wat voor een racisten we eigenlijk zijn...
Commentaar uit die hoek graag?
Maar liefst iets meer dan "dat mag niet, dat keur ik niet goed" ... punt andere lijn.
In het tegenovergestelde geval zouden ze dagenlang roepen tieren en verwensingen toeroepen naar de "racistische" autochtonen, komen aandraven met het VB, Hitler en de kampen van zodra iemand dat zootje een strobreed in de weg zou willen leggen...
Of vergis ik mij?
Met al die afgehakte handen kan Antwerpen een eigen Antwerpse handjes-markt opzetten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden