Los bericht bekijken
Oud 27 november 2008, 13:13   #112
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benderaes Bekijk bericht
MENING = NOOIT OBJECTIEF...
Das toch niet moeilijk te begrijpen. Op een politiek forum waar ik mijn, ja subjectieve mening, zeg hoef ik helemaal geen journalistje te spelen.
Ik heb nooit uw dochter aangevallen. Ik vind het enkel jammer dat (te veel) jongeren met een verkeerd beeld van moslims wordt opgevoed.
Islam is een godsdienst. In België staat dit los van de democratie. Iemand kan perfect een moslim zijn en VOOR democratie. Waarschijnlijk bent u ooit in Antwerpen geweest. Misschien woont u er wel. En u hebt waarschijnlijk een rondgekeken en gezien dat er veel moslims in Antwerpen wonen. Maar hebt u ooit kennis gemaakt met een moslim?
Hebt u ooit met hen gepraat? Wel ik ken er vele, en geen enkele is tegen democratie, zij zien islam enkel als een godsdienst. Ik heb net gezegd dat halal-slachtingen helemaal niet zo wreed zijn als u denkt.
Dat moslimas niet op gemengde schoolreis mogen in inderdaad een schande. MAAR, informeer eerst jezelf goed. Dit gebeurt niet vaak. MAAR als iemand die zichzelf niet goed informeert zulk bericht een keer in de media hoort is dat volgens hen genoeg om dit weeral te veralgemenen.
WAS ER DAN NOG IETS???

U valt mijn dochter wel aan en dan zegt u dat ik lieg. tsj tsj

Ik ken vele moslims vooral afvallige dan wel. deze willen zelf dat er iets gedaan wordt aan de extreme islam. Immers ze willen zich veilig voelen binnen de familie en niet als ze verwesteren afgeslacht of verstoten worden. Dus u beweert moslims te kennen ahum tsj tsj dan zou u toch wat meer op de hoogte moeten zijn. zoals het halal slachten in belgie zoals dat meerdere moslimas niet mee op reis mogen zoals uithuwelijken van moslimas. En neen dat is het nu net dit hoor je niet in de media immers onze poco politiek houdt de media strak in handen. Ik hoor niet te veel in de media mijn ervaringen komen uit de realiteit. dat is nog wat anders dan journalistiek studeren vanuit een ivoren toren . Dus vooraleer u verder persoonlijk wordt check alle bronnen en praat eens met leraars in de antwerpse scholen. Laat je zus onbedekt wandelen door borgerhout, eens kijken of u nog een bijzonder mooi beeld hebt van de religie de islam. De islam en de koran zijn bedoelt om te assimileren en niet om te integerern. Afvallige moslims worden met de dood bedreigt, moslimas die weigeren te trouwen worden verstoten en met de dood bedreigd door eigen familie. ja dat gebeurt hier in belgie. Indien u denkt dat u mag persoonlijk worden zonder banpunten omdat u politiek correct bent, dan kent u mij nog niet.

Laatst gewijzigd door shaddy : 27 november 2008 om 13:14.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden