Los bericht bekijken
Oud 1 december 2008, 01:20   #61
Texas Ranger
Partijlid

Texas Ranger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Texas Ranger, je begrijpt het niet zo goed hé.

Een van de grondregels van het internationaal recht is dat collectief straffen illegaal is.

Ik denk dat je akkoord bent dat het Westen de behoeder moet zijn van het internationaal recht. Want doen we dat niet, dan zijn we geen haar beter dan terroristen; dan zijn we niet superieur.

Kortom, uw voorstel komt neer op het opblazen van de meest basale regels van het internationaal recht.

Collectieve straffen zijn zowat het meest idiote dat men kan doen.
In een uitzichtloze oorlog zoals deze (uitzichtloos want assymetrisch) mogen wat mij betreft alle regels overboord worden gegooid om tot het beoogde resultaat te komen, nl. vrede en het herstellen van de rust. U denkt superieur te kunnen zijn zegt u door regeltjes te handhaven? Bespottelijk: de moslims beseffen maar al te goed dat zij superieur zullen worden door uw regeltjes met voeten te treden. Het recht van de sterkste...

Wat mij betreft moet iemand eens die sukkels gaan wijsmaken dat een godsdienst die bloedvergieten, discriminatie van andersgelovigen en vrouwen propageert geen godsdienst is maar een afgodendienst, de verafgoding van de duivel zelf... We moeten dringend de islam uit het pakket van erkende gesubsidieerde geloven halen voor het te laat is, de islam is naar mijn inzichten een sekte van een geperverteerde oplichter (Mohammed) die de hele wereld bedroog door te verklaren dat hij gestuurd was door God terwijl hij slechts een veldheer was (zoals Hitler, Napoleon, Djenghis Khan) die het zwaard hanteerde (en volgens zijn biografie niet 1 wonder kon verrichten, in tegenstelling tot echte heiligen, hij was dus letterlijk een schijnheilige of schijn-profeet Dat zijn sekte inmiddels is uitgegroeid tot 1 miljard zielen kan mij geen moer schelen. Europa moet voorbehouden worden aan onze joods-christelijke tradities (en verder de miljoenen ongelovigen die zich desnoods vrijwillig kunnen bekeren daartoe), de moslims daarentegen zorgen met opdringen van hun geloof (en straffen voor afvalligen) alleen maar voor overlast, spanning en oorlog...
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden