Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
Voor zover mij bekend zijn er nog 10 miljard eigen kapitaal,10 miljard in allerlei..euh...producten...en een mij onbekend aantal miljarden in allerlei internationale verzekeringsportefeuilles waar Fortis Holding mee moet werken...
Het is dus nog steeds een tamelijk fors bedrijf (maar inderdaad geen financiele vesting met internationale allures meer)...
Een ander team kan daar ongetwijfeld een en ander mee doen....
Misschien zou Fortis best in eigen rangen uit het middenkader een CEO kiezen, en verder enkele jaren een beetje uit het zicht blijven....azend op iedere cent in de markt...De oude krokodillen met hun uitgebreide adresbakjes blijven best in de beheerraad,vanwaaruit ze in stilte hun "tips en trucs" kunnen doorspelen naar de uitvoerende managers...
|
Een boswachter kan nuttige dingen doen, als hij een stroper inhuurt als raadgever ... maar zo werkt dat dus niet hé,
die oude krokodillen hebben meer schade veroorzaakt dan een ordinaire gangster die het postkantoortje van Oetsjiploe overviel. In de gevangenis ermee nondedju !!
ps: voor alle duidelijkheid: dat de aandelen gezakt zijn, tot daar, (blijft dat ze gelogen hebben daaromtrent), maar dat ze hun bedrijf zover gekregen hebben dat er staatswaarborg nodig was voor de ordinaire spaarboekjes, dat vind ik zwaar krimineel.