Los bericht bekijken
Oud 2 december 2008, 23:36   #259
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Jij was niet zo algemeen (wel veralgemenend) , jij was eerder persoonlijk en vrij aggressief... wat is deze repliek anders? :
Volgens mij was ik niet aan het veralgemenen.
Citaat:
U neemt dus aan dat wat ik oorspronkelijk zei, een aggressief en persoonlijk antwoord verdiende. Waarom is mij een raadsel.

En eigenlijk toon je daarmee goed aan wat ik bedoel: met zo'n toon van "dialoog" ga je nooit veel resultaten bekomen. Zeker niet bij de islam aanhangers. Het heeft enkel een averechts effect. Het werk provocerend en het ontaardt sowieso in confrontatie.
Zoals u weet, kunnen mij andermans tere gevoelens niet zoveel schelen. Mensen moeten maar over zichzelf heenkomen.
Citaat:
Net zoals ook zovele moslims niet achter de terroristen staan, maar toch van hun midden oosten cultuur houden. Dus in hoeverre kan je dan spreken van "de moslims een ultimatum stellen"...
Islamitisch terrorisme wordt uitgevoerd in de naam van de Islam, door moslims, en wordt gerechtvaardigd met hun Geschriften. Dat niet elke moslim erachter staat betekent niet dat het niet Islamitisch is.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden