Los bericht bekijken
Oud 3 december 2008, 19:09   #281
Texas Ranger
Partijlid

Texas Ranger's schermafbeelding

Standaard

Als het waar is dat amper 1 op 100 van de moslims een potentieel terrorist is zoals sommige naievelingen hier soms geloven waarom -vraag ik u- doen die 99% doodbrave moslims er dan niet alles aan om die 1% slechte te vervolgen en te verraden, en, indien ongrijpbaar, elke dag op straat te komen om luidkeels te betogen tegen die rotte appels van hen? Waarom blijft het oorverdovend stil van hun kant?

Want vergis je niet: in hun cultuur is de sociale controle honderd maal groter nog dan bij ons het geval kan zijn, bij hen geldt het parool "ons kent ons". Een islamiet die stiekum iets in zijn schild voert of mispeutert heeft zonder dat anderen dat weten? Complete onzin! Ik kan het weten want een Marokkaan die ik goed heb gekend en die ik wees op voortvluchtige overvallers van een Antwerps busincident, antwoordde mij: De gehele Marokkaanse gemeenschap van Antwerpen weet wie de daders zijn maar wij doen er het zwijgen toe want wij verraden elkaar niet...!

De moslims die zich niet actief aan terrorisme bezondigen zijn als passieve medewerkers (door de daders in bescherming te nemen) alleszins medeplichtig er aan. Dat is ook de reden waarom Bin Laden zich zo goed kan verstoppen in Pakistan: immers ook de volgens jullie "brave" moslims die zich zogezegd niet met terrorisme inlaten zijn medeschuldig juist OMDAT ze zich niet met terrorisme inlaten (waarmee ik bedoel: de daders ongemoeid laten!)

Zopas raakte bekend dat er in Italie twee moslimsamenzweerders weren opgepakt die van plan waren de Dom van Milaan op te blazen tijdens het komende kerstfeest. Een van beide was werkzaam in een plaatselijk... vredescentrum! Dat zegt genoeg denk ik over hun huichelachtigheid!

Laatst gewijzigd door Texas Ranger : 3 december 2008 om 19:13.
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden