Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2004, 10:24   #6
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Enkele honderdduizenden islamieten die geen boodschap hebben aan de scheiding tussen kerk en staat is wel iets meer dan een marginale hoveelheid mensen die onze democratie in twijfel trekken he S.
Heb je het hiermee over ons land? Ik ken maar één partij die de scheiding kerk en staat in vraag stelt, en dat is NOOR. Haalde 1000 stemmen vorig jaar. Resist is -naar eigen zeggen, ik weet ook wel dat dat relatief is- tegen de scheiding van geloof en staat, waarmee ze bedoelen dat je vanuit je geloof aan politiek kan doen. Dat is iets anders dan de scheiding kerk en staat. Ik wil hier absoluut niet degene zijn die Jahjah gaat verdedigen, dus zal ik maar rap zeggen dat Resist (dat is dus de AEL en de PVDA) slechts 10.000 stemmen haalde vorige verkiezing.

Dat is en blijft dus een marginale minderheid. Niets vergeleken met Nederland bijvoorbeeld waar 150.000 mensen op de SGP stemmen, die klaar en duidelijk de scheiding tussen kerk en staat verwerpt.

http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g3dplvud
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden