Los bericht bekijken
Oud 4 december 2008, 18:38   #9
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@ Sinistra:

Zoals ik al in een van mijn eerdere uitlatingen heb laten blijken is er een sterke anti-semitische teneur onder de EU politici, met name die in Brussel, te bespeuren. Van Duitsland en Polen hadden we zoiets kunnen verwachten, maar nu volgt ook Nederland en België.
Het is niet zo moeilijk de bron daarvan te vinden. De verlinksing van de politici in het algemeen, de slechte media contacten van de Joden met de pers, en daar bovenop nog eens de door Amerikaanse Joden veroorzaakte bankfraude in de VS die de wereld een een gigantische crisis hebben gestort.
Ook de omstandigheden in Israël zelf helpen niet mee.Het stiekeme gesjoemel van Olmert met gronden in Jerusalem ten gunste van de Hamas beweging, doetook niet veel goeds.
Kortom langzaam aan gaan we terug naar de tijden van voor WWII. Als het aan de huidige generatie politici ligt.
Een medeoorzaak zal te vinden zijn in het zich invretende Islam-politiek die omarmd en gedragen wordt door een bepaalde groep parlementariërs.

Aldus Sinistra, ben ik het met je stelling eens.

Je hebt het toch een beetje mis met de opgesomde landen. Duitsland, Nederland en in mindere mate ook Groot-Brittanië en Denemarken zijn hoofdzakelijk Pro-Israël in hun media en politiek. Ik geloof zelfs dat bij deze stemming verschillende Duitse, Nederlandse en Britse E.U-parlementariërs hebben tegen gestemd, maar ja aan de macht van de Eurabisten van België, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Zweden, Finland en een resem Oost-Europese landen hebben we weinig in te brengen. De meerderheid beslist nu eenmaal in dat E.U gedrocht.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden