Citaat:
Perfect! Hek er omheen, klaar. Kosten delen met Belgie. Beter kan niet! Wellicht nog een Europesche subsidie er op, omdat we toch voor ze moeten zorgen..... Enfin, u snapt wat ik bedoel!
Snorry! | 04-12-08 | 16:02
|
deze reactie op hun forum deed me toch smilen
serieus nu; een goede stap. Laten we hopen dat de 'fusie' (uw titel is een beetje misleiden, aangezien ze zich binnen de europese context gaan profileren als 'één' limburg, ze gaan dus niet fuseren  ) nuttige zaken voortbrengt en niet enkel uitdraait op een vodje papier!
over dat groot-nederland: zoals reeds aangehaald is het op europees niveau... het is niet echt een 'oprichting' van een groot-limburg, enkel de profilering ervan. Een groot-Nederland is nog veraf denk ik 
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
Laatst gewijzigd door lollysticky : 4 december 2008 om 20:47.
|