Los bericht bekijken
Oud 4 december 2008, 21:05   #40
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Het is redelijk noodzakelijk dat er op de beurs wordt gespeeld met het geld dat we sparen voor onze pensioenen. Dat u dat niet weet, is het probleem van het populisme van linkse partijen die claimen dat het niet zo is - maar dan kan je even goed spaargeld onder je matras leggen.
Het is noodzakelijk dat je aan 't einde van de rit iets overhoud. Spelen op de beurs is geen garantie dat je minstens terug krijgt wat je investeert. Dus nee, pensioenen op de beurs gooien is niet noodzakelijk.

En heb geen sympathie voor links. Ook niet voor rechts. Beiden zijn noodzakelijk en ik heb sympathie voor het compromis.

Daarbij, links is niet tegengesteld aan jou. Jij bent enkel met één kant van de economie bezig, politiek en democratie is niet aan jouw besteed.

Daarbij, je hebt mij nog steeds niet uitgelegd hoe je 't non agressie principe gaat handhaven zonder enige vorm van dwang.