Los bericht bekijken
Oud 6 december 2008, 17:55   #2
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange Bekijk bericht
Via dit topic wil ik enkele vragen stellen aan onze allochtone medeforummers. Ik ben namelijk geïnteresseerd wat hun mening is betreffende bepaalde onderwerpen.
Ok.

Citaat:
Here we go:
1. Wat is uw visie op het leefmilieu? Hoe staat u bijvoorbeeld tegenover het langer openhouden van kerncentrales?
Milieu is belangrijk, de invloed van de mens op het milieu een ernstig probleem.
Ik ben voor het langer openhouden van kerncentrales.

Citaat:
2. In hoeverre vindt u de Vlaamse ontvoogdingsstrijd t.o.v. België interessant? (laten we puur kijken naar het streven naar Vlaamse autonomie, en dus niet het anti-migranten standpunt van 1 bepaalde partij).
Boeit me maar matig.

Citaat:
3. Vindt u het Nederlands een mooie taal? Heeft u ooit problemen gehad met het leren van deze taal? (moest dat ooit nodig geweest zijn)
Ja. Neen.

Citaat:
4. Wat is uw mening t.o.v. bepaalde progressieve ideeën (euthanasie, homohuwelijk)?
Homohuwelijk: geen enkel probleem.
Euthanasie: mits er geen gevaar voor misbruik is.

Citaat:
5. Vindt u dat u uw geloof voldoende kan beleiden? Vindt u het seculiere staatsmodel goed?
Ik ben niet gelovig.
Het seculiere staatsmodel is een must.
Of gelovige niet christenen hun geloof voldoende kunnen beleiden weet ik niet.

Citaat:
6. Moeten werkloosheidsuitkeringen beperkt worden in tijd? Doet de overheid genoeg moeite om werklozen aan de slag te krijgen?
Ja. Ja, maar beter kan uiteraard altijd.

Citaat:
7. Indien u niet-christen bent, heeft u persoonlijk "moeite" met katholieke symbolen in het straatbeeld (kerstmis, sinterklaas,...)?
Neen.

Citaat:
8. In hoeverre volgt u de dagelijkse (politieke) toestand van uw geboorteland (of indien u hier geboren bent, het land van uw (groot)ouders)?
Ik volg de toestand in Polen/Roemenië/Oekraïne/Duitsland/Hongarije zoals ik de actualiteit in andere landen volg.
Grootmoederlanden en grootvaderlanden zijn anders wel handig op EK's, WK's en Olympische spelen!

Citaat:
9. Wat vindt u persoonlijk positief/negatief aan België/Vlaanderen?
Het lijkt me alles samen één van de beste plekken op aarde om te leven, werken, een gezin vormen, kindjes grootbrengen.

Citaat:
10. Welk Europees/Belgisch/Vlaams culinair gerecht kan u bekoren?
Joodse en Italiaanse.

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 december 2008 om 17:59.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden