Los bericht bekijken
Oud 6 december 2008, 19:13   #1
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard Terugbetaling geweigerd: slaat dit ergens op??

In september zag ik dat er een interessante schrijfster/spreekster uit USA (Californie) zou komen naar Nederland op 1 november.

Ik heb me meteen ingeschreven en 159€ betaald voor een dag workshop met die auteur, en een hotelkamer geboekt omdat het nogal ver reizen is (zo'n 5 uur per openbaar vervoer!).

EEN week voor 1 november kreeg ik een mailtje van de organisator, www.heartevents.nl, dat de schrijfster niet kon komen en pas in maart 2009, dus 4 maanden later pas, zou komen. En dat mijn inschrijving bleef staan voor die nieuwe datum.

Ik heb toen meteen teruggemailed dat me dat niet uitkwam, en gevraagd om een terugbetaling. Ik woon nl. niet in Amsterdam (het gebeuren vindt plaats een uur van A'dam vandaan, dus minimum 3 treinen) en kan niet zomaar vier maanden tevoren zo'n evenement plannen.

Ik wacht al 2 maanden op terugbetaling. Bij mijn laatste telefoontje zei een bazige meneer me dat ik "de verkoopsvoorwaarden maar moest lezen en dat ze recht hadden de datum te verzetten". Daarna kreeg ik een dame aan de lijn die me zei dat ze dat "netjes in orde zou brengen zonder enig probleem".

Nu is 159€ best wel veel geld voor mij en ik heb geen zin om dat uit het raam te gooien.

Slaat dit ergens op?

En ja, het weze een waarschuwing: pas op met heartevents.nl
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden