Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Eens effe kijken:
Vlaamse Leeuwen Vlaggen en wielrennerij
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik zou zelf ook hebben vóór gestemd. België is een democratie. Natuurlijk mag vlaggen. Alleen zijn Belgisch gezinden niet zo idioot om naar sportmanifestaties te gaan en daar politieke munt te slaan uit een Belgische vlag. Wij hebben dat kunstmatig gedoe niet nodig.
Die poll omkeren in uw voordeel is dus al te belachelijk.
Eigenlijk had de Vlaams-nationale VRT moeten vragen: Vindt u die actie van Vlaanderen Vlagt een goed initiatief? Maar ja, dan zou het resultaat wel eens catastrofaal geweest zijn voor de Vlaemsche beweging, dus dat mocht niet. Ik zou één van de enigen geweest zijn die vóór zou gestemd hebben. Er is namelijk geen betere manier om zich belachelijk te maken dan fanatiek staan te vlaggen op sportmanifestaties om politieke motieven.
Wat ook grappig was: de oude man zei dat België zou ophouden te bestaan, OF MEN DAT NU WIL OF NIET !
Van democratie houden de Vlaams-nationalisten niet echt. Dat wisten we wel.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Zoals gezegd zou ik zeker vóór stemmen op die ietwat idiote vraag: "Mag vlaggen?" Als dat met Belgische vlaggen is, zoveel te beter, zolang die geste maar spontaan blijft.
|
Goh, nog maar pas terug bij de BUB en Bob maakt zich volgens zijn onverkozen voorzitter al meteen belachelijk...

|
Lol. Ook ironisch is het feit dat men ervoor kiest om bij het veldrijden met de Belgische driekleur te gaan zwaaien. In geen enkele sport is er zo'n overduidelijke scheiding tussen Vlamingen en franstaligen. [size=1]Voor de slechte verstaanders: de franstaligen komen er niet aan te pas.[/size]
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
|