Los bericht bekijken
Oud 10 december 2008, 21:34   #6
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
O ironie. De joden proberen te beschermen met praktijken die thuishoorden in het regime van de grootste jodenhater die de wereld ooit gekend heeft.
Een genuanceerde mening over het conflict tussen de Pallies en Israël is menig Vlaming vreemd maar ik maak mij geen illusies hoor. Eeuwen durende Katholieke indoctirinatie met daarbij een stevige portie antisemitisme heeft in dat kleine landje van jullie duidelijk zijn sporen nagelaten. Een Heel-Nederlandse staat is nog veraf en wat mij betreft zal die er ook nooit komen.

Citaat:
Hopelijk ben ik niet de enige die ziet hoe gevaarlijk het is om iemand met een opposerende mening af te schilderen als een psychotisch en ziek geval, om dan die persoon "in naam van de democratie" te censureren.
Iemand die zes miljoen handtekeningen wil verzamelen tegen Israël is in de ogen van elk normaal mens een zieke gestoorde geest. Daarbij getuigt het van weinig respect tegenover de overlevenden van de verschrikkingen van de tweede Wereldoorlog.

Citaat:
Neen, jij haat de democratie. Je bent immers tegen vrijheid van meningsuiting.
Tja, jullie worden nu slachtoffer van jullie eigen censuurwetten die de Nederlandse en de Belgische politieke kaste van linkse komaf ten tijde heeft ingevoerd om rechts-extremisme in te dammen. En, ja akkoord, racisme, antisemitisme en haat is geen mening maar een MISDAAD!!!

Laatst gewijzigd door Sinistra : 10 december 2008 om 21:35.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden