Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra
 Een genuanceerde mening over het conflict tussen de Pallies en Israël is menig Vlaming vreemd maar ik maak mij geen illusies hoor.
|
En denk jij nu echt dat een genuanceerde mening zal ontstaan door alleen maar die meningen die JOU goed uitkomen toe te laten?
Citaat:
Eeuwen durende Katholieke indoctirinatie met daarbij een stevige portie antisemitisme heeft in dat kleine landje van jullie duidelijk zijn sporen nagelaten.
|

Jullie spelen toch echt wel graag het slachtoffer he. Hopelijk beseffen jullie ooit eens hoe contraproductief dat werkt.
Overigens, ik ben helemaal geen antisemiet.
Citaat:
Een Heel-Nederlandse staat is nog veraf en wat mij betreft zal die er ook nooit komen.
|
What the fuck heeft Heel-Nederland hiermee te maken? Ik ben ook geen Heel-Nederlander.
Citaat:
Iemand die zes miljoen handtekeningen wil verzamelen tegen Israël is in de ogen van elk normaal mens een zieke gestoorde geest.
|
Zolang jij maar mag definiëren wat een "normaal mens" is, natuurlijk.
Citaat:
Daarbij getuigt het van weinig respect tegenover de overlevenden van de verschrikkingen van de tweede Wereldoorlog.
|
En hitler-praktijken toepassen is dan beter? Je bent voor censuur, en het scheelt niet veel of je wilt "antizionisten" met een gele ster naar de kampen sturen.
Citaat:
Tja, jullie worden nu slachtoffer van jullie eigen censuurwetten die de Nederlandse en de Belgische politieke kaste van linkse komaf ten tijde heeft ingevoerd om rechts-extremisme in te dammen.
|
Wetten waar ik altijd al ben tegen geweest. Maar ik ben heel blij dat je die wetten nu zelf ook censuurwetten noemt. Hopelijk zie je nu ook nog in dat dergelijke wetten ANTI-democratisch zijn.
Citaat:
En, ja akkoord, racisme, antisemitisme en haat is geen mening maar een MISDAAD!!!
|
Soms wel, soms niet. Maar bedenk dat hetgeen jij hier verkondigt over gepercipieerde anti-zionisten evengoed als haatspuierij kan aanzien worden. Het hangt er gewoon vanaf wie er aan de macht is en de wet moet toepassen...