Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH
1- U stelt vragen en waar zou ik deze niet hebben beantwoord.
2- Wat veronderstel ik en welke kloppen niet.
3- Dat uw verhalen een historisch feit zijn is correct zelfs vastgelegd door wet of wist u dit nog niet. Dus indien u zou denken even origineel te zijn met uw verhalen, deze hebben al een lange traditie een traditie van 63 jaar.
Het probleem zoals we nu met dit onderwerp weer hebben mogen aanschouwen is, er mag maar over één soort slachtoffer worden gesproken en over één boosdoener. Indien men het anders wil, wordt het wel verziekt door bepaalde personen die geen oor of oog hebben voor de volledige periode WO2 en de zaken die erin zijn gebeurt en het afdoen van ja, dat was ook erg maar toch niet zo erg als..........!. Men is zeer selectief wat betreft misdaden, gruweldaden en boosdoeners.
Zou zeggen, indien het onderwerp "Links gespuis verkrachte tienduizenden Duitse vrouwen" u zo weinig interesseert aangezien u het altijd probeert te verleggen naar uw joden en kampverhalen, zou zeggen succes en start een onderwerp over hetgeen u bezighoud oké. Is dit een veronderstelling van mijn kant, wel dan is dit zo.
|
1) Ik heb gemerkt dat u zeer vaak mijn vragen ontwijkt, o.a. deze 2:
Als ik u goed begrijp, dan zegt u dat de atoombommen op 2 bovenstaande steden een grotere misdaad is dan het systematische uitmoorden van miljoenen Joden en niet-Joden?
Denkt u trouwens dat men van de holocaust geen gevolgen meer ondervind op de dag van vandaag?
2)
Indien u maar één bedoeling hebt en dat is doordrammen over iets wat met dit onderwerp in verste verte niest vandoen heeft, slaap zacht. Of bent u misschien zoals bepaalde personen erop uit hier of daar een woordje los te krijgen dat u zou kunnen gebruiken voor de beschuldiging "negationisme"
Enkele voorbeelden van uw foute veronderstellingen.
3) Er mag maar over 1 soort slachtoffer worden gesproken? Over 1 soort boosdoener? Waar haal je die onzin toch? In een oorlog begaan beide partijnen misdaden en gruweldaden. Zowel de geallieerden als de axis hebben verschillende misdaden op hun geweten. Dat ontkent niemand hier. Doch kan je niet weglopen van de feiten. De geallieerden hebben geen 11.000.000 mensen opgesloten en vermoord. De geallieerden hebben geen volkerenmoord gepleegd jegens 6.000.000 Joden.
Zulke misdaden kan je niet vergelijken met die 10.000 verkrachte vrouwen en meisjes, hoe erg die ook was. Heb jij trouwens enig idee hoeveel onschuldige vrouwen en kinderen zijn omgekomen in die concentratiekampen?
Ik heb het gevoel dat u de nazi-misdaden wil minimaliseren, door de misdaden van de geallieerden te maximaliseren. Dit kan een foute veronderstelling zijn van mij, maar dan is het aan u om die te ontkrachten.
"Zou zeggen, indien het onderwerp "Links gespuis verkrachte tienduizenden Duitse vrouwen" u zo weinig interesseert aangezien u het altijd probeert te verleggen naar uw joden en kampverhalen, zou zeggen succes en start een onderwerp over hetgeen u bezighoud oké. Is dit een veronderstelling van mijn kant, wel dan is dit zo."
Trouwens, die titel: "links gespuis...". Over provocatie gesproken. Dacht u nu echt dat een topic met zulke titel geen discussie zou opleveren over de misdaden gepleegd door de nazi's?