Los bericht bekijken
Oud 11 december 2008, 08:20   #9
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Bert heeft vandaag nieuwe sokken gekocht (Het Laatste Nieuws, 26 november). Vic is gaan vissen met de kleinkinderen (De Gazet van Antwerpen, 2 december). Bert heeft autopech gehad! (De Standaard, 28 november). Bert heeft geademd vandaag (Het Laatste Nieuws, 5 december).

Bert staat op de foto met een schoothondje! (De Morgen, 21 november). Vic heeft die foto getrokken (De Morgen, 22 november). Bert is gisteren met zijn linkerbeen uit bed gestapt (De Standaard, 02 december). Wat zal het morgen worden? (Het Belang van Limburg, 03 december). Bert heeft een kerstroos gekocht op de Grote Markt (Metro, 05 december).

Bert smijt soms met de afstandsbediening naar de televisie (De Morgen, 01 december). Vic vindt dat niet goed (DS, 02 december). Bert heeft een Kriek gedronken in de bar van een of ander scoutslokaal (Het Laatste Nieuws, 04 december). Vic drinkt alleen plat water (De Standaard, 29 November). Bert heeft ook een nieuwe totem mogen geven aan drie jonggidsen (Het Belang van Limburg, 23 november).

Bert heeft zijn nagels geknipt (De Standaard, 26 november). Bert heeft weer zijn nagels geknipt (De Standaard, 04 december - de prestigieuze reeks over de teennagels van Bert Anciaux). Vic heeft de hoest (Het Laatste Nieuws, 01 december). Bert is gaan joggen (De Morgen, 03 december).

Ik vind dat Bert Anciaux niet genoeg in het nieuws komt met serieuze zaken. Die man heeft nochtans zoveel meer te zeggen dan wat de kranten schrijven. Bert is echt relevant en verdient meer aandacht. Bert is belangrijk. Bert is vooral geen door zijn papa opgefokte idioot die niks zinnigs te zeggen heeft.
Kijk eens aan. Eens een post van jou die ik kan smaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden