Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH
Indien er iemand is die iets antwijkt, dan bent u het wel. Of is het u ontgaan waar dit onderwerp over gaat.
Zoals men duidelijk uit uw reacties kan begrijpen, er is maar één misdaad welke misdaad, moet ik niet noemen zeker dat doet u wel. En, indien u zo graag over de gevolgen wil spreken die de joden tot op de dag van vandaag ondervinden, spreek dan over alle gevolgen die ze ondervinden. De oprichting van hun zionistische staat waar ze het niet al te nauw nemen met de "rechten van de mens" dus, waar ze muren optrekken, dorpen met de grond gelijk maken, moordaanslagen plegen op bepaalde leiders, stenen vergelden met scherpe munitie enz. Misschien ook niet te vergeten de financiele kant die ze jaar na jaar hebben verkregen en waar één van hun volksgenote al eens de aandacht heeft op gevestigd, Dhr.Finkelstein met zijn boek, "de holocausindustrie". Dit maar omdat u het zo graag over de gevolgen wil hebben. Raar dat over deze gevolgen door u en vrienden nooit iets wordt vermeld, zulks zal u zeker ontgaan zijn.
Wat betreft de gevolgen van Hirochima en Nagasaki, de enige gevolgen die men daar van ondervondt en waarschijnlijk nog ondervindt zijn, alle nare gevolgen van stralingsziekte. Maar zoals blijkt is dit ondergeschikt voor u.
Wat betreft uw probleem met de titel van het onderwerp, dit is een "zeer" gepaste titel of vind u de benaming "GESPUIS" niet passen op verkrachters, zo niet hoe zou u ze dan willen noemen. En dat deze titel de oorzaak zou zijn dat u en aanverwanten dit onderwerp willen komen verzieken met hun verhalen waarom, voelt de linkerkant zich beledigd? Een probleem met misdanden begaan door links gespuis en dat men niet op het NS kan steken. Moet dan misschien hoogdringend eens gaan kijken wat dit "gespuis" allemaal heeft uitgericht voor WO2 en na WO2 tot eind jaren tachtig. Zou misschien kunnen verschieten hoeveel er door de jaren heen in deze hun kampen hebben verbleven en er nooit meer zijn uitgeraakt. Maar zoals we zullen zien, interesseert u niet, op naar het volgende joden en kampverhaal en misdaden gepleegd door de nazi's.
En, ik kan u gerust mededelen dat indien u het niet kunt houden bij het onderwerp, indien u zo graag 'wegkruipt' achter zaken waar men z'n woordjes moet voor wikken en wegen aangezien er snel iemand aan de bel trekt, wie weet hé misschien is dat de bedoeling zoek dan iemand anders om uw verhaal aan kwijt te raken. Zoals u geen interesse hebt voor dit onderwerp zoals meermaals duidelijk is gebleken, zo heb ik geen interesse om uw steeds in herhaling vallende reactie's te blijven lezen.
|
Pardon? Waar zou ik deze discussie enigszins ontweken hebben? Ik heb weldegelijk, meermaals zelfs, gereageerd op het onderwerp "links gespuis verkracht 10.000 vrouwen en meisjes tijdens WOII."
Voor mij is de shoa/holocaust zeker niet de enigste misdaad gepleegd tijdens WOII, maar naar mijn mening wel de zwaarste. Als u mijn posts zou hebben gelezen dan had u dit al lang gemerkt!
Nu veronderstelt u ook weer dat ik een "Jodenvriendje" zou zijn. Het is niet omdat iemand de holocaust veroordeeld, dat die persoon ook werkelijk alles goedkeurt wat de Joden doen/hebben gedaan. Zo veroordeel ik zeker het Israelische geweld tegen de Palestijnen.
Verder heeft het weinig zin om met u nog een normale discussie te voeren.
U maakt toch enkel foute veronderstellingen en verwijten.