Los bericht bekijken
Oud 14 december 2008, 15:55   #11
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Big brother moet blijkbaar niet veel inspanningen meer doen om meer te weten te komen over het privé-leven van de mensen. De mensen doen het zelf in zijn plaats.

De belastingcontroleur, uw Facebook-vriend

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...&word=facebook
Fout, precies alsof men alles te weten komt via facebook.
Je moet weten dat de meesten nog geen facebookprofiel hebben, en van diegenen die het wel hebben, zijn er velen uitersd karig met info, zoals ikzelve.

Ja natuurlijk, er zijn van die nonchalante mensen die daar zo maar alles o het net gooien, die moeten dan maar de eventuele onaangename gevolgen van dragen.

Als men mijn naam intikt ziet men enkel een foto, met mijn naam. En echt niks meer en minder. De mogelijkheid mn vrienden te bekijken is er niet, of je moet contact met me opnemen en ik moet je aanvaarden als vriend. en ik zal zeker niet zomaar de eerste de beste wildvreemde als vriend aannemen.

Neen, indien er mensen nadelen ondervinden aan facebook, hebben ze dit aan zichzelf te danken.