Los bericht bekijken
Oud 14 december 2008, 21:37   #344
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cassandra Bekijk bericht
Je bedoelt dat de propagandienst van het Vlaams Belang de reacties in alle kranten voor zijn rekening neemt?
Mocht dat het geval zijn, wat zou dan daar de reden voor zijn?
Proberen de publieke opinie en de politieke agenda te beïnvloeden, tiens! Het VB is volgens mij lang niet de enige die dat doet (maar wel de enige die al door de mand gevallen is), er zijn geregeld reacties te lezen in de Vlaamse kranten waarvan ik denk dat ze van de LDD, de BUB, enz... komen.

Citaat:
Aan de aard van de reacties te zien lijkt het merendeel van de reacties mij niet van welke propagandadienst dan ook te komen, maar van ...mmmmmmmmmmmm.... gewone mensen.
Neen, ze willen het enkel doen uitschijnen dat "de Vlaming" zo denkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
U spreekt uit ervaring ..Hehe ,nu wéét ik van wie die enkele begicistische reacties in mijn krant steeds wéér afkomstig zijn...
Nu hebt U zichzelf verraden mijn beste..
1. Ik ben geen belgicist.
2. Ik heb nog nooit een lezersbrief naar een krant gestuurd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Geloof je die onzin nu zelf?
Een bank achteruit dan maar.
Maar enfin, ik zeg hier toch niets nieuws! Wat ik zeg over partijen die lezersbrieven schrijven is toch allang algemeen geweten.

Of zijn jullie soms VB-propagandisten die doen alsof ze compleet uit de lucht vallen als ze dit horen?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden