Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Vandaag las ik in "Deze Week te Brussel" dat de franstalige leden van het Vlaams Blok de partij de rug toe keren. Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om het artikel verder te lezen, maar de reden lijkt me wel duidelijk. De franstaligen zien het Blok terecht als een vijand en een anti-Belgische partij. Het is alleen verwonderlijk dat ze er zo lang over hebben gedaan om tot die vaststelling te komen. Dat wijst vooral op de slinksheid van het Blok gedurende jaren aan een stuk: in Brussel sprak de Blok-top nooit over Vlaamse onafhankelijkheid. Nu komt de waarheid echter naar boven.
|
EEN PAAR LEDEN WEG... ANDEREN ZIJN ER BIJ GEKOMEN
DUIZENDEN KIEZERS KOMEN ER BIJ 
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|