15 december 2008, 13:34
|
|
Minister-President
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln
Welke nuance ? dus er bestaat nuance ? waarom blaast u dan van de toren om luidskeel aan de alarmbel te trekken alsof noordantwerpen de banlieux van belgie is ?
Welke onschuldigen ? neen ! ironisch genoeg bestaan er volgens u geen onschulidgen eh alice , alle moslims zijn schulidg aan terrorisme,.
Feiten ? welke feiten ? zijn er dan feiten gepleegd ?
Geen massahysterie ? wat doet u dan, waarom blaast u dan van de toren ? waarom schreewt u dan vuur en brand ? of neen, dat zal waarschijnlijk weer één of andere waarheid zijn volgens u ,eh ?
Ik hoop dat u niet verder dan dit gaat, anders zult u een aanklacht krijgen wegens valse beschuldigingen ,eerroof en laster aan uwe laars !
Je mag het forum ,krant ,gazet, media, internet, blogger, everywhat, gebruiken, om je mening te uiten, maar als u dat gaat misbruiken om een platform te creeeren waaruit u allerlei valse beschuldigingen in het rond strooit, dan zullen we de nodige stappen nemen richting het gerecht !
Belgie mag geen nederland zijn ,en dat zullen we met de nodige middelen (legaal middelen) gebruiken om dit te voorkomen !
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Waar blaas ik van welke toren????
Waar heb ik ooit beweerd dat iedere moslim een terrorist zou zijn???
Weet je wel wat eerroof en laster betekent? Wat dat is wat jij nu doet; je beschuldigt me ergens van blijkbaar en dreigt met actie" wanneer ik verder" ga.
Ik vind dat intimidatie; en je kunt je toon beter matigen, ze bevalt me niet.
En wie is 'we'???
|
Get a room
|
|
|