Los bericht bekijken
Oud 15 december 2008, 21:06   #138
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dus toch door de film en het boek de nicknaam. Om eerlijk te zijn, correct heb het niet gelezen en toen men de film draaide heb ik de rug gedraaid. Wat betreft stalingrad, augustus '42 tot februari '43 indien niet correct moogt u me altijd verbeteren. Zoals blijkt, heb ik geen boodshap aan een boek of film overgoten met wat drama waar linkse mensen op geilen, hou het liever bij feiten.

En neem me vooral niet kwalijk, maar Weise Rose wie gaat daar nu ne vent achter zoeken hé. U bent toch nen echte vent hé, want anders ga ik niet kunnen weten wanneer ik 'hij' of 'zij' moet gaan gebruiken.
Uw rug gedraaid? Dan hebt u een zeer goede film gemist.
De slag om Stalingrad duurde idd van 22 augustus 1942 tot 2 februari 1943. De verzetgroep 'Die Weisse Rose' was al vanaf 1942 actief en niet pas na de slag om Stalingrad zoals u zei .

"Zoals blijkt, heb ik geen boodshap aan een boek of film overgoten met wat drama waar linkse mensen op geilen, hou het liever bij feiten."
Die film bracht anders heel wat feiten naar voren, maar dat heb je in films met een waargebeurt verhaal wel vaker me dunkt. Natuurlijk zit er ook wat drama in verwerkt, dat ontken ik niet.

"En neem me vooral niet kwalijk, maar Weise Rose wie gaat daar nu ne vent achter zoeken hé."
Ik ben idd een echte vent. Ik zie niet in waarom er achter zulke forumnaam geen echte vent zou kunnen zitten?
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden