Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonkers
Bent u zooooo slim dat u de financiële open en toe van Fortis tot in detail kent? De verzekeringstak was bewezen kerngezond. En vindt u het normaal dat "men" op 72 uur over tientallen miljarden kan beslissen. En mag men daarom zomaar BOVEN DE WET staan?
En wat met Dexia? Het is geen toeval dat de bank die aanleunt bij de politieke voorkeur van Leterme (en tot voor kort ook mijn voorkeur) wél kan gered worden met geld van de belastingbetaler. Met welk geld overigens? Hadden wij niet een staatsSCHULD of wordt dat zomaar bijgedrukt.
Maar zoals ik al zei, ik ben wellicht niet zo slim en als mijn uitspraken al te eenvoudig zijn wil me dan vergeven.
Maar niets belet mij mijn ongenoegen te uiten via een een petitie of wat zich aandient. En op wie ik NIET zal stemmen, NOOIT meer, en samen met mij mijn ganse familie dat staat gelukkig vast. Tenzij ze mij dat recht ook nog eens "in het belang van de Belastingbetaler" of om reden van "te dom" (want dat heb ik nu blijkbaar bewezen) afpakken.
|
U hebt uw geld gewoon verkeerd geinvesteerd, dat is wat ik denk. Fortis heeft zich verslikt in die overname van ABN Amro + een kredietcrisis.
U had beter wat meer gespreid.