Arafat weigerde verschillende deals om de oorlog te laten leven,om verder geld te ontvangen van terroristische financiërs.
Eens een deal wordt aangenomen is er geen excuus meer om de Joden aan te vallen.Een groot deel van zijn Linkse steun zou verdwijnen indien hij na een deal verder zou strijden om de Joden in zee te gooien.
Nog lang voor dat Israel ontstond begonnen de Arabieren(Hebron) hun Joodse buren af te slachten omdat ze schrik kregen om de Britse mandaat met Joden te delen.De Mufti steunde Adolf Hitler,net zoals veel Moslims toen samen met de nazi's vochten om een einde te maken aan het Jodendom.
Wo2 was gedaan en ondanks de grote klap herleefden weer eens de Joden.
Ze kregen een piepkleine deel in Israel-veel kleiner dat 30 jaar eerder werd belooft-en waren meer dan tevreden.
De staat werd opgericht door Joodse atheïsten die een seculiere staat wouden zoals elk ander.Maar de Arabische wereld gunde zelfs dat klein stuk niet en begon een oorlog die ze verloren.
Ik ga nu niet de geschiedenis herhalen,want die ken je ook : laffaards en bangerikken vluchtten weg,Israel nam nieuwe strategische gronden in,extremistische-(vrome)Zionisten werden geboren.
Als mini-Israel van de kaart geveegd werd had niemand om geklaagd.
Maar Israel won eenmaal de oorlog die de andere meerdermaals zijn begonnen en gaan niet zomaar grond teruggeven aan mensen die hun dood wensen.
Mensen die al 60 jaar in naam van hun God onschuldige kinderen,vrouwen enz.. vermoorden.Anti-semitische propoganda voeren,vooral op kinderprogramma's.
Dat neemt niet weg dat ik kritiek heb op Israel op verschillende punten en medelijden heb met de niet-oorlogzuchtige Arabieren,maar veiligheid komt op zijn eerste plaats.
Geloof me goed Tomm als ik( of elk normaal politieker) zeker van ben dat er vrede zal zijn(liefde heb ik niet nodig,enkel geen gevaar)indien ze de grond teruggeven die ze in de oorlog gewonnen hebben.
Dan doe ik het nog vandaag en schop ik alle "kolonisten" buiten.
Maar ik geloof het niet !
Published 12:49 11.05.11
Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 23 december 2008 om 11:59.
|