Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gomer
Schokkend dat iemand zijn cultuur een vrouw labiel maakt. Deze vrouw is niet gewend aan de islam en zijn discriminatie. Het links zootje roept bij elke misdaad gepleegd door muslims; dat hun jeugd zo slecht was en dat ze achterstand hebben. Voor de linkse slinksen is elke muslim een slachtoffer van onze racistisch maatschappij en dient gepamperd en beschermt te worden. Ik ga vanaf nu al uw posts lezen, al uw reacties die u zal posten ivm misdaden gepleegd door muslims. Eens kijken welke excuses u en de slinkse linksen gaan bovenhalen om hen te verdedigen. Nota bene zeggen wij hier dat ze haar straf heeft verdiend maar dat er meer schuldigen waren. Schuldig verzuim is er eentje van.
|
In jouw ogen moet het altijd de "schuld" van de vreemdeling zijn...
Toch gebeuren er wel eens meer dergelijke moorden, ik zocht een recent voorbeeld:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GVA
26/08 Kapelse moeder had moorden op kinderen gepland
Alles wijst er op dat Chantal Ligot (43) de moorden op zoontje Junior (2) en dochtertje Julie (4) heeft gepland. Ze had haar drie oudere kinderen (uit een vroegere relatie) het huis uitgewerkt. Allicht wilde ze doelbewust haar echtgenoot, de vader van de twee jongsten, treffen.
De lokale politie Noord (Kapellen, Stabroek) werd zondagavond rond 23.45u opgeroepen naar de Kapellenboslei 31. Bewoonster Chantal Ligot (43) was van op de eerste verdieping uit het raam van de nieuwbouwvilla gesprongen. Kort nadat de vrouw naar het ziekenhuis was overgebracht, werden in de woning de levenloze lichaampjes gevonden van dochter Julie (4) en zoon Marcel Junior (2). Ze lagen in hun bedje.
Heupbreuk
De eerste vaststellingen wezen meteen in de richting van de moeder als dader. De vrouw liep onder meer een heupbreuk op, maar kon maandagnamiddag in het ziekenhuis al worden verhoord door politie en onderzoeksrechter. Chantal Ligot legde bekentenissen af en vertelde dat ze haar twee jongste kinderen in hun slaap had verstikt met een hoofdkussen. Daarop werd ze aangehouden voor dubbele moord.
Echtelijke problemen
Marcel Van Beeck, vader van de twee kinderen, was niet aanwezig op het moment van de feiten. De man was vroeger huisarts in Hoevenen en Kapellen en heeft nu een praktijk in het Nederlandse Tilburg. Hij woont al enkele maanden niet meer in de Kapellenboslei ten gevolge van echtelijke problemen. Daarin moet vermoedelijk ook de oorzaak van het familiedrama worden gezocht.
"Ze leefden wat teruggetrokken"
Volgens buren - en dat wordt bevestigd in gerechtelijke kringen - moest de politie geregeld tussenbeide komen om de gemoederen bij het echtpaar te bedaren. “Zaterdagavond rond 23u hoorde ik het portier van een auto dichtslaan”, vertelt een buurvrouw. “Toen kwam de politie ook langs. Later hoorde ik dat zij of hij een personenwagen stuk had geslagen. Meer kan ik niet zeggen, want eigenlijk leefden ze wel wat terugtrokken. We hadden nauwelijks tot geen contact met hen.”
Doelbewust
Vader Van Beeck heeft niets met de dubbele moord te maken, maar hij heeft geen onbesproken reputatie. “Zij was naar verluidt al langer depressief.” Chantal Ligot heeft uit een eerdere relatie nog drie oudere kinderen, variërend in leeftijd van 13 tot 20 jaar. Zij bleven ongedeerd, want waren eerder zondagavond door hun moeder het huis uitgewerkt. Dat wijst er op dat de vrouw de moorden allicht had gepland én doelbewust de vader van de twee jongsten wilde treffen.
BRON
|
Zij rateerde haar zelfmoord natuurlijk ook, maar
ze bereikte haar doel:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-kindjes.dhtml
Treffende gelijkenis met Lhermitte in Nijvel, hé?
Weeral de schuld van... zeker?
Lhermitte was gewoon een gelegenheid voor een onbeschaamd walgelijk rondje vreemdelingenbashen voor sommige euh, roofdieren hier