24 december 2008, 12:41
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
Dit is geen antwoord op de vraag die ik u reeds tot vijf of zesmaal toe stelde, filosoof. U herhaalt slechts uw eerdere uitspraak met andere woorden doch nagenoeg dezelfde inhoud -voor zover we van enige inhoud in uw uitspraken kunnen spreken natuurlijk- zonder dat u nu eens met een concreet antwoord komt.
Tevens worden vreemdelingen helemaal niet 'continu' door mij 'gebasht', maar sta ik slechts kritisch en sceptisch ten opzichte van één bepaald element behorend tot de sociaal-cultureel-religieuze achtergrond van enkele groepen vreemdelingen, en de problemen die dat met zich meebrengt.
Derhalve herhaal ik mijn vraag aan u hier nogmaals, filosoof:
Dus kritisch staan ten opzichte van een religie die gestoeld is op onderdrukking, ongelijkheid, en geweld jegens andersdenkenden, in casu de islam, staat gelijk aan vreemdelingenhaat volgens u?
Tot slot nog even dit, filosoof:
Zoals ik hierboven al even aanstipte, 'bash' helemaal niet 'continu' 'vreemdelingen', en dat weet u drommels goed, en derhalve is dát een pertinente leugen van u, en dient u dat ofwel aan te tonen middels citaten (mét verwijzing naar draad en berichtnummer zodat de context duidelijk is), ofwel neemt u afstand van die uitspraak en biedt u uw verontschuldigingen hiervoor aan.
Ik wens u bij voorbaat veel succes met het zoeken naar uitspraken van mij waar ik bijvoorbeeld 'continu Chinezen bash', of Finnen, of Chilenen, of Amerikanen, of Ghanezen, Kaapverdianen enzovoorts enzovoorts.
|
Kijk zelf hier:
http://forum.politics.be/search.php?searchid=1200775
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
Dus kritisch staan ten opzichte van een religie die gestoeld is op onderdrukking, ongelijkheid, en geweld jegens andersdenkenden, in casu de islam, staat gelijk aan vreemdelingenhaat volgens u?
|
Ongeveer alle godsdiensten kun je dat verwijten. Jij kiest er enkel de islam uit, de godsdienst van migranten hier. Je beperkt je niet tot "kritisch staan", je misbruikt hun religie om je aanvallen tegen vreemdelingen te rechtvaardigen. Een vorm van vreemdelingenhaat dus idd.
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 december 2008 om 12:44.
|
|
|