Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2004, 17:14   #9
Jan Roegiers
Vreemdeling

Standaard

[quote="stijnVL"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Roegiers

Ja zoals het verplicht willen maken van condoomautomaten in de scholen...

Ik ben een jeanet, maar gelukkig niet in de Wetstraat; ik loop dan ook nog recht in mijn schoenen, het geen je van jou en de rest van SPIRIT niet kan zeggen
Beste Stijn,

Mijn voorstel om condoomautomaten in scholen te verplichten is wel degelijk gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek. Mensen vrijen nu eenmaal minder veilig dan enkele jaren terug. Vooral bij jongeren heerst condoommoeheid. Met dit voorstel ijver ik ervoor condooms als heel gewoon te aanzien en als absolute evidentie te zien bij het vrijen...

Fijn dat je een jeanet bent (zelf heb ik altijd gezegd dat het geen kwaliteitslabel is), het is jouw zaak of je er gelukkig om bent dat je niet in de Wetstraat rondloopt...

En ja, ik voel me recht in m'n schoenen lopen. De hele SPIRIT-fractie heeft zich in de Kamer onthouden en is er bovendien in geslaagd ook uit de andere meerderheidspartijen mensen te vinden die zich hebben onthouden. Van mij mag morgen BHV worden gesplitst, maar als ik het goed voor heb moet je in beide taalgroepen een meerderheid hebben. 't Is al te gemakkelijk te verzaken aan regeringsdeelname en dan luidop te roepen dat zoveel niet gerealiseerd is. We zijn ervan overtuigd dat het Forum hiervoor oplossingen kan bieden.

En nu beginnen schelden dat we goedgelovig zijn
Jan Roegiers is offline