Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Wat mijn mening over jou betreft, ging het erover dat jij Nederlandser schijnt te willen zijn dan de Nederlanders zélf, louter om je afkeer van het feit dat veel Vlamingen niet hoog oplopen met de Israëlische politiek, en het feit dat Nederland juist wél een extreem pro-Israëlische houding aanneemt.
|
Het feit dat Vlaanderen het zionisme niet steunt is mede dankzij drie dingen:
1. eeuwenlange katholieke hersenspoeling dat de Joden Christus hebben vermoord.
2. De jarenlange invloed van de Franse politiek op het Belgische politieke bestel dat zeer kritisch was t.a.v de Joodse staat.
3. Het gecollaboreer met islamistische radikalen die van België en de rest van Europa een nieuw Eurabië willen maken. Voornamelijk de linkse fascisten van de PS in het Brusselse zijn daar verantwoordelijk voor.
En ja, laat ik maar ff de puntjes op de I zetten... ik wil niet in een land wonen waar de regering en een groot deel van de publieke opinie uit antisemieten en Islamofiele maffiagangsters bestaat. En mijn Nederlandse roots in gedachte, en het de nabijheid van men werk leek Nederland dan ook de enigste logische keuze om een nieuw leven te beginnen en de schande om tot een groep te behoren waar ik niet meer bij wil horen zo verzacht werd.