Los bericht bekijken
Oud 26 december 2008, 21:54   #84
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Citaat:
In uw avatar. Officieel zal u het wel een "onschuldig Keltisch kruis" noemen, we weten dat u te laf bent om openlijk voor uw overtuiging uit te komen.
Is het nu onschuldig 'Keltisch Kruis'? Voorheen noemde u toch iets anders niet. Maar dat is precies een gewoonte van u, u weet wel on-waarheden. Wat betreft laf, waar heb ik m'n overtuiging al onder stoelen of banken gestoken?

Citaat:
Goed dat u erover begint, ik was het vergeten te vermelden. Hier te zien vanaf minuut 5. Maar wat voordien komt, is ook de moeite waard.
Daar hebben we het nogal over gehad tijdens een ander onderwerp, en wat bleek toen, zegt u het of moet ik het zeggen?

Citaat:
Raaskalt u maar verder. Voor wie dit leest enige verduidelijking: Blut und Ehre, de slogan waarmee Ehrlich al zijn berichten ondertekent, was de leuze van de Htlerjugend.
Dat deze jeugd over iets beschikte waar u en uw soort nooit zullen over beschikken, juist dat zet aan tot haat niet!

Citaat:
mag ik u er bijvoorbeeld aan herinneren dat het uw kameraden zijn die het rotte lijk van uw held Verschaeve in Oostenrijk gingen opgraven?
Doet pijn zeker dat er nog mensen zijn die respect hebben voor de dode. Niet iedereen kan een mentaliteit hebben van een 'parasiet' die zelfs de dode misbruikt om z'n leugens hard te proberen maken nietwaar.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden