meh, ik kan mezelf in Pelgrim's derde berichtje vinden : het interesseert me geen knal wat de fransen doen , dat zijn cultuurimperialistische zakken, de veroorzakers van WOII ( zij stonden op "strenge straffen of Duitsland definitief uit te schakelen" in 1919 en we weten wat daaruit gevolgd is ) , ze zijn enorm arrogant en zo vol van hun eigen dat er toch niet mee te klappen valt.
De fransen zijn zwijnen , mbt de joden btw : de eerste jodenvervolgingen in Frankrijk dateren overigens al uit de 14de eeuw al en verder denk ik dat de affaire Dreyfus wel algemeen bekend is. De fransen hebben gewoon geluk dat Hitler en zijn racistenbende een beetje als bliksemafleider kunnen dienen, maar zelf zijn ze heus niet zoveel beter. Herinner je je het Vichy regime dat met Hitler trouwens zoete broodjes bakte ?
Verder stel ik me vragen bij de nieuwswaarde van deze draad : Hier is helemaal geen nieuw of origineel vuiltje aan de lucht.
Racistische fransen = business as usual.
mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 29 december 2008 om 01:03.
|