Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
ijdele hoop piano, ik kan maar niet begrijpen dat jij wacht op een mirakel. De oorzaak van het succes van het Blok ligt niet bij het Blok zelf maar bij het logische falen van heel het sociale economische en politieke systeem in België.
u mag cordon sanitaires invoeren en processen aanspannen zoveel u wel, zolang de essentiële problemen niet opgelost raken zal er altijd een Vlaams Blok zijn.
En jouw fanatieke houding draagt alleen maar bij aan die groei.
|
De echte fanatiekers en anti-democraten zitten bij het Blok. Jammer dat je dat nog altijd niet door hebt. Bovendien heb ik niet de indruk dat er iets faalt in het systeem. Het is niet perfect maar het draait duidelijk beter dan toen de CD&V (voor 1999) nog aan de macht was.
Ten andere, de crisis is Europees en internationaal. Wat gaat het Blok hier aan doen dacht je? Juist, nada niks. Het Blok draait iedereen een rad voor de ogen. Onder de maquillage zit een zwarte wolf verborgen. Ik vond het Blok 20 jaar geleden een stuk oprechter toen ze zich niet geneerden om publiekelijk 'alle mak*kken buiten!' te roepen.
|
Maar nu dit laatste niet meer tot het discours van het Blok behoort, moet je noodgedwongen de mensen een rad voor de ogen draaien door te zeggen dat ze het eigenlijk wel nog zo bedoelen.