Los bericht bekijken
Oud 30 december 2008, 21:53   #16
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Ik dacht het wel dat iemand die voorzet zou binnenkoppen.
De waarheid moet immers gezegd worden niewaar. Kom azert, vertel mij nu eens waarom deze regering (die geen stoute nationalistjes enzo bevat) het nu allemaal goed gaat doen? ik sta te popelen op je verklaring. En kom niet af met rond-de-pot-gedraai; duidelijk argumenten die bewijzen dat deze regering jouw geliefde belgiqueske er bovenop gaat helpen. Of ga je toegeven dat bestuur op het federaal niveau volledig verrot is? Ik zie immers niet in wat de stoute nationalistjes (die er geen deel van uitmaken) kunnen doen om deze o zo perfecte regering te stoppen!

@ maarte; u bent nog de hele onderzoekscommissie vergeten en de eventuele partij-beïnvloedingen en ruzies die eruit zullen voortvloeien. Laat staan dat bvb iemand als Reynders beschuldigd wordt, dan ontploft de bom in de regering helemaal
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 30 december 2008 om 21:55.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden