Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Daar heb ik dan wel mijn twijfels over, gezien de enorme bevolkingsaangroei in Gaza en de West Bank.
In Gaza is de mediane leeftijd 17, dus de helft van de bevolking is jonger dan 17.
Verantwoordelijik voor een exorbitante kindersterfte , kun de Israëli's moeilijk stellen. 
Overigens , nog steeds geen antwoord hierop :
|
Het is nog niet uitgevoerd, maar er zijn wel plannen, waar sommgie Israelische politici openlijk over spreken. Daarnaast proberen ze op de Westelijke Jordaanoever een fait accompli te bereiken door zoveel mogelijk Joodse kolonisten daar te vestigen. Ook wordt het Palestijnen in Oost-Jerusalem bijzonder moeilijk gemaakt om te wonen: ze krijgen bvb. geen toelating om een huis te bouwen ofte renoveren, bij onteigeningsprojecten worden steevast Palestijnse wijken geviseerd, etc.
In Gaza zijn de Israeli niet geïnteresseerd, dat zouden ze liefst volledig afsluiten van de buitenwereld. Het doel van de Israelische regering is eigenlijk vrij duidelijk: ze willen enkele Palestijnse bantustans tolereren, er een hoge muur rond bouwen, en de beste stukken inlijven bij Israel.
Nee, ik vind niet dat Duitse burgers die geen oorlogsmisdaden begingen hadden moeten verdreven worden na WOII, net als moslims, kroaten en ServiËrs niet hadden mogen enisch gezuiverd worden in Bosnië, Albanezen en ServiËrs niet in Kosovo en Palestijnen niet uit Israel. Als U vindt dat dat wel kan, dan plaatst U zich op dezelfde lijn als Karadzic en Mladic en andere ultra-nationalisten op de Balkan.
.