Amai, wat een manier om te discusiëren.
Ten eerste, die mensen waren volstrekt niet onderontwikkeld en dat zijn ze nog steeds niet. Ik denk dat je integratie nogal onderschat. Ge zult waarschijnlijk zelf nooit naar een totaal ander land trekken met het idee dat het leven daar veel beter zal zijn, om dan te belanden in een land waar ze je links laten liggen...dus ik denk niet dat jij daar een oordeel kan over vellen.
Trouwens, wat een idee om over onderontwikkeling te beginnen...ik zei alleen maar, in andere woorden, dat "het niet moeilijk te begrijpen is dat..." Ge zit er dingen bij te halen die volstrekt niet relevant zijn...zagen om te zagen...En wat dat sluistorten betreft, dat zullen waarschijnlijk enkelingen zijn, want zoveel ligt er nu ook weer niet.
Trouwens ik had het over de subsidies voor jeugdwelzijnswerk Kadanz volgens mij...niettemin blijf ik vinden dat die mensen recht hadden op geld om hun wijk en daarmee ook de stad aantrekkelijker te maken. Als gij nu nen tuin op u dak wilt aanmaken of uwe gevel wilt opwaarderen, dan krijgde gij als braaf en onderontwikkeld vlaminkske ook subsidies